Istraživanje razine digitalnih marketinških kompetencija OSI u Hrvatskoj
U sklopu DI-MARC projekta, koji se financira iz Europskog socijalnog fonda, u Republici Hrvatskoj
provodi se istraživanje razine digitalnih marketinških kompetencija osoba s tjelesnim invaliditetom.
Na sastanku održanom u ožujku u Zagrebu, Marija Šimatović ispred Udruge osoba s intelektualnim
teškoćama „Jaglac“ Orahovica, partnera na DI-MARC projektu, predstavila projekt i pozvala sve
članove Hrvatskog saveza udruga za mlade i studente s invaliditetom SUMSI i Udruge za promicanje
kvalitetnog obrazovanja mladih s invaliditetom „Zamisli“, da aktivno sudjeluju u tekućem
istraživačkom procesu.
Istraživanje na DI-MARC projektu provodi se tijekom ožujka i travnja 2024. godine i obuhvatit će
preko 300 osoba s invaliditetom, od kojih će biti odabrano ukupno 75 kandidata (po 25 kandidata iz
Hrvatske, Srbije i Crne Gore) iz regije za obuku iz digitalnog marketinga.
Partneri iz Hrvatske koji sudjeluju u DIMARC projektu su Centar za poduzetništvo Osijek,
Poduzetničko razvojni centar Općine Erdut lokalna razvojna agencija d.o.o i Općina Erdut, koji su
aktivno uključeni u proces anketiranja osoba s invaliditetom.
Galerija slika